• Spring navigation over
  • Kontakt
  • Om Den Præhospitale Virksomhed
  • Adgang med Tegn
Den Præhospitale Virksomhed - I gode hænder
Region Nordjylland - I gode hænder
  • Hvad sker der, når du ringer 1-1-2
  • Beredskaber
  • AMK-vagtcentral
  • Forskning og uddannelse
  • Frivillige ordninger
  • Sundhedsberedskab
  • Hvad sker der, når du ringer 1-1-2
  • Beredskaber
  • AMK-vagtcentral
  • Forskning og uddannelse
  • Frivillige ordninger
  • Sundhedsberedskab
  • Tilgaengelighedserklaering
  • Kontakt
  • Om Den Præhospitale Virksomhed
    • Hvem er vi
    • Samarbejdspartnere
    • Kvalitet og patientsikkerhed
      • Tilfredshedsundersøgelse
  • Adgang med Tegn
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • E-mail
Den Præhospitale Virksomhed

Du er her

  1. Forside
  2. Om Den Præhospitale Virksomhed
  3. Kvalitet og patientsikkerhed
PRINT DEL
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • E-mail

Om Den Præhospitale Virksomhed

Om Den Præhospitale Virksomhed

  • Hvem er vi
  • Samarbejdspartnere
  • Kvalitet og patientsikkerhed
    • Tilfredshedsundersøgelse

Kvalitet og patientsikkerhed

Der er fokus på kvalitet og sikkerhed for patienten.

 

Fokus på kvalitet

Der er fokus på alle aspekter i indsatsen, således at patienten oplever høj kvalitet og sikkerhed under hele mødet med det præhospitale beredskab. For at gøre dette har vi fokus på både den faglige, den organisatoriske og den patientoplevede kvalitet.

Hvad gør vi

I Den Præhospitale Virksomhed har vi stor fokus på at leve op til vores mål om en høj kvalitet og patientsikkerhed. Vi gør hele tiden tiltag for at undersøge, om der er områder, hvor tingene kan forbedres. Vi monitorerer løbende forskellige præhospitale data, f.eks. data fra de Præhospitale Patientjournaler. Derudover gennemfører vi adskillige interne audits, blandt andet af den sundhedsfaglige visitation i AMK-vagtcentralen. Vi indgår i nationale lærings- og kvalitetsteams, foretager kvalitetsopfølgninger og udarbejder løbende patienttilfredshedsundersøgelser.

Klager og utilsigtede hændelser

Hvis en patient oplever noget som han eller hun ikke ønsker skal ske for andre kan der indberettes en klage eller rapporteres en utilsigtet hændelse. Vi benytter aktivt klager og utilsigtede hændelser til løbende at lære af patienternes oplevelser og på den måde højne kvaliteten og patientsikkerheden.

Læs mere om klagemuligheder og utilsigtede hændelser 

 

Kontakt

Agnete Lund Sørensen

Fuldmægtig
Den Præhospitale Virksomhed

Telefon

97 66 21 04

Mail

agls@rn.dk

Tilfredshedsundersøgelse

Den Præhospitale Virksomhed gennemførte i 2020 en patienttilfredshedsundersøgelse, der omhandlede kontakten med den præhospitale indsats.

Læs om tilfredshedsundersøgelsen

OPDATERET
22. december 2017

Du er her

  1. Forside
  2. Om Den Præhospitale Virksomhed
  3. Kvalitet og patientsikkerhed

Find os på

Følg os på FacebookFølg os på LinkedInFølg os på TwitterFølg os på Instagram

Tilgængelighedserklæring

    Den Præhospitale Virksomhed | Hjulmagervej 18-20 | 9000 Aalborg | Tlf. 97 66 21 00 |

    Officiel mailadresse: dpv@rn.dk| Skriv til os med sikker Digital Post via borger.dk (login med MitID)